úterý 9. srpna 2016

∆ Jednoduchý ∆

Tak vás teda zdravím na mým nezajímavým blogu.Já jsem Katie Cookie,dost trápný jméno,co?Vlastně jsem celá taková divná.Co o mě stačí vědět je to,že nikoho nezajímám,tak to je a tak to bude.
Měla jsem dlouhý vlasy,ale jednoho krásného dne se moje mamka rozhodla,že si ze mě udělá chlapečka.
Zatím jsem na základce a mým neúspěchem bylo,že jsem poprvý neměla samý,ale čtyři dvojky..ex šprtka.
Mám ráda sladké a slané,víc,ale slané.Jsem vcelku vybíravá,ale to už je jedno.
Tak to jako úvodovka stačí,díky za přečtení,no vlastně tu nikdo není...tak díky,pokud tu někdo je...Katie C.
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

1 komentář:

  1. Taky jsem ex šprtka, můžeme si podat ruce! :D A jak máš dlouhé vlasy? Já jsem je vždycky měla hrozně dlouhé až po zadek, ale v červnu jsem si řekla, že jsou šíleně zničené a nechala jsem se ostříhat po ramena. A teď si zase pohrávám s myšlenkou, že půjdu na kluka (hrozně se mi líbila Emma Watson a Gabriela Kratochvílová s krátkými vlasy), ale nejsem si jistá, jestli by mi to slušelo :)

    http://maggiemauve.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat